Time management@Ukraine

Логотип групи відсутній
  • Власник:
  • Олексій Капуста
  • Створена:
  • 31-03-2009
  • Галузі:
  • Управління/Менеджмент
  • Вид групи:
  • Відкрита / немодерована
  • Тип групи:
  • професіональна

Ми продвинуты? Или это "мыльный пузырь"? (5)


Олексій Капуста

директор, Видавництво "Стандарт"

За останні півтора-два тижні я отримав кілька, не менше двох, "зсувів свідомості". Перший стався у Дніпропетровську. Аудиторія - маркетологи. Виступає відомий спікер із Києва, говорить на тему маркетингу, реклами, креативу.

Про соціальні медіа, Twitter і таке інше. Мовляв, просуватися там треба.

Потім переходить до унікальності, диференціації і згадує Траута. А потім там, між іншим: "ви ж пам'ятаєте, там є про це у Траута?"

Мовчанка.

"Хто читав Траута? - не вгамовується спікер, - підніміть руки!"

Жодної руки.

Зсув свідомості номер 2.

Київ. Аудиторія менеджерів із продажів. Той самий спікер. Ті самі теми.

"Хто з вас користується LinkedIn? До речі, за статистикою, в Україні понад 10 мільйонів користувачів Інтернету"?

Жодної руки. Ні, неправда. Я смикнув.

Потім ми з цим спікером трохи подискутували на тему "скільки ж в Україні просунутих? Які спілкуюсться між собою однаковим сленгом, читають ті самі книжки, мають подібні цінності і екаунти в Twitter та LinkedIn?

Зійшлися на цифрі від тисячі до кількох тисяч. Плюс мінус кілька сот. Але не десятки і не сотні тисяч, це точно.

А що ви думаєте? Як їх (тобто нас) порахувати?

(більше на http://blog.management.com.ua/)

Олексій редагував повідомлення 06.04.2009 11:22

 
Зображення відсутнє

Дмитрий Б.

Олексій К.:
За останні півтора-два тижні я отримав кілька, не менше двох, "зсувів свідомості". Перший стався у Дніпропетровську. Аудиторія - маркетологи. Виступає відомий спікер із Києва, говорить на тему маркетингу, реклами, креативу.
Про соціальні медіа, Twitter і таке інше. Мовляв, просуватися там треба.
Потім переходить до унікальності, диференціації і згадує Траута. А потім там, між іншим: "ви ж пам'ятаєте, там є про це у Траута?"
Мовчанка.
"Хто читав Траута? - не вгамовується спікер, - підніміть руки!"
Жодної руки.
Зсув свідомості номер 2.
Київ. Аудиторія менеджерів із продажів. Той самий спікер. Ті самі теми.
"Хто з вас користується LinkedIn? До речі, за статистикою, в Україні понад 10 мільйонів користувачів Інтернету"?
Жодної руки. Ні, неправда. Я смикнув.
Потім ми з цим спікером трохи подискутували на тему "скільки ж в Україні просунутих? Які спілкуюсться між собою однаковим сленгом, читають ті самі книжки, мають подібні цінності і екаунти в Twitter та LinkedIn?
Зійшлися на цифрі від тисячі до кількох тисяч. Плюс мінус кілька сот. Але не десятки і не сотні тисяч, це точно.
А що ви думаєте? Як їх (тобто нас) порахувати?
(більше на http://blog.management.com.ua/)



Я был на этом мастер-классе!

Хоть я и не являюсь маркетологом, но все эти вещи давно знаю и успешно пользуюсь!

Да никто из присутствующих не знает об Twitter и LinkedIn!

Может все эти вещи используют не маркетологи?

06.04.2009 10:47

 

Віталій Вітюк

freelancer / self employed, n/a

Хм, цікаві зсуви свідомості.
Як порахувати? Думаю спочатку потрібно зробити сепарацію по віку.
Важливо не забувати, що твітер і ЛінкдІн це англомовні ресурси, тому йуде відсів по мові.
Ну і твіттер - ресурс який вимагає трошк часу. Треба ж туди шось писати! А якщо весь час займаєшся якоюсь фігньою, то й на твіттера зовсім часу не вистачає.

Everything is different

06.04.2009 11:02

 

Михайло Старовойт

Альтернатива

Олексій К.:
Потім ми з цим спікером трохи подискутували на тему "скільки ж в Україні просунутих? Які спілкуюсться між собою однаковим сленгом, читають ті самі книжки, мають подібні цінності і екаунти в Twitter та LinkedIn?
Зійшлися на цифрі від тисячі до кількох тисяч. Плюс мінус кілька сот. Але не десятки і не сотні тисяч, це точно.
А що ви думаєте? Як їх (тобто нас) порахувати?
(більше на http://blog.management.com.ua/)


А навіщо рахувати? Кому це потрібно? Чи від того, наскільки багато чи мало тобіподібних щось зміниться?

Я якось дуже активно серед своїх контактів агітував френдитись вв усіх юзаємих мною сервісах. Тільки однокласники мали достойний відгук (до того часу, коли про них вже знали навіть журналісти).

Мій твіттер:
http://twitter.com/mstarrr
А як дати лінк на свій лінкдин так і не знайшов. Чи такого нема?

http://www.mstarproject.com - розробка і розкрутка інтернет сайтів

12.04.2009 10:35

 

Михайло Старовойт

Альтернатива

Чому я активний учасник більшості нових проектів - із професійної необхіднсоті бути вкурсі і протестити нові інтерфейси. Ну і теж немаловажливий фактор - спілкування із одлнодумцями.

http://www.mstarproject.com - розробка і розкрутка інтернет сайтів

12.04.2009 10:37

 

Щоб мати можливість додати коментар, Вам необхідно залогуватися.

Якщо Ви ще не зареєстровані у сервісі, можете зробити це тут.

Работа.ua – лучшие работодатели находят профессионалов.